• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Forex, utbetalning

Blockljuset

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 Juli 2019
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Fortfarande inga pengar trots godkänt lån och signering FÖRRA måndagen! Har jag gjort nått fel med kontonr eller nått sådant borde dom ha hört av sig??
Förstår inget, samtidigt som jag är för feg för att ringa in och fråga. :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Fortfarande inga pengar trots godkänt lån och signering FÖRRA måndagen! Har jag gjort nått fel med kontonr eller nått sådant borde dom ha hört av sig??
Förstår inget, samtidigt som jag är för feg för att ringa in och fråga. :(
Ring, det är ju sånt en kundtjänst är till för.
 

Blockljuset

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 Juli 2019
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Inget än.... men igår ”tisdag” kl.10 så sökte Forex mig, prata med dom.. dom ville veta va pengarna skulle gå till, då jag bor i hyresrätt, men alternativet var ifyllt för ”renovering”.... jag sa då att det måste blivit fel, och sa att det framför allt var till mestadels ”snabbkurs i körkort samt bilköp”..... hon lät så glad och sa ”ok, då ändrar jag det”... sen la vi på! Och jag ångra att jag inte fråga när pengarna kommer in... trodde ändå att det skulle komma in under tisdagen... då klockan va före 11 vi prata...


Så nu ber jag till alla högre makter att det kommer in imorgon. För imorgon blir ju 7,e bankdagen t om....
 

Blockljuset

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 Juli 2019
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
För på samtalet lät det som att ” jaha, då va detta klart”.... ändå kom inget in igår..
 

Blockljuset

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 Juli 2019
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Och hade något annat problem varit, borde dom ju hört av sig strax därefter eftersom dom då satt med min ansökan tisdagsförmiddag!! Så nu MÅSTE det ju va utbetalt och komma imorgon! Spyr på detta!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp